GYIK

Telefonszámunkon elérsz minden nap reggel 8-tól, egészen este 20 óráig, hétfőtől vasárnapig! A foglalás szóbeli szerződésnek minősül!

K: Akkor van ott valaki a lakásban?
V: Nincs, a lakás üres csak ketten lesztek.

K: Az árak hány emberre vonatkoznak?
V: A listaáraink minden esetben páronként értendők! Tehát rád és a partneredre vonatkoznak, nem egy főre! smile

K: Mi hárman szeretnénk menni!
V: Három főnél felárat kell fizetni. Plusz 2000Ft-ot. Ez akkor is két ezer ha két órát maradtok, és akkor is ha négyet. Ha két főre foglaltatok szállást, harmadik személy látogatóba se mehet be az apartmanba!

K: Olvastam hogy este 20óra után már csak egész estére bérelhetünk. Ez azt jelenti hogy ott kell maradnunk reggelig?!
V: Nem! Ez azt jelenti hogy este 20óra után már csak egész éjszakára bérelhettek. Erre van egy kedvező csomagunk, ami este 20órától, reggel 8-ig tart. Ennek díjáról az “ÁRAINK” menüpontban olvashatsz. Persze ha előbb szeretnétek távozni a lakásól, akkor előbb is mehettek. De a fent említett díjat akkor is ki kell fizetni. ( Persze ha ti mondjuk délután 18órától vettétek ki a lakást és éjfélig maradtok, akkor csak azt a pár órát kell fizetni. Mivel a kezdés időpontja 20 óra előtt volt.)  smile

K: Összetörtem valamit, mi a teendő?
V: Ha ilyen történik, kérlek jelezzétek. A kárt természetesen meg kell téríteni.

K: Használhatunk olajat a lakásban?
V: Nem! Az ágynemű rosszul viseli az olajat. Egy garnitura ára: 5000Ft Ez érvényes a matracra is (mármint az hogy vigyázzatok rá!)! Tehát ha valaki a matracot, illetve az ágyneműt olyan szinten koszolja össze (nem csupán olajjal!) ami hagyományos mossásal nem szedhető már ki, meg kell térítenie az árát!

K: Hova dobhatom a szemetet?
V: A konyhában, szobában találtok szemetest. Hamut és csikket a szemetesbe NE önts!

K: El kell mosnunk a poharakat, tányérokat amiket használtunk?
V: Nem! A mosogatás a mi dolgunk. Nektek csak jól kell érezni magatokat. smile

K: Hol találok ágyneműt, törölközőt?
V: Az ágyneműt már frissen az ágyon találjátok, a törölköző is ki lesz készítve. Fontos! A lakásban a szárítón is van általában törülköző, ágynemű (a folyamatos mosás végett). Kérünk mindenkit CSAK a kikészített ágyneműt használjátok! Az árban amit kifizettek egy garnitúra van benne: 1-1 törcsi, 1 lepedő, és a párná (ezek mind az ágyon kikészítve fogadnak majd). )A száradóhoz NE nyúljatok. Köszönjük!

K: E-mailben is foglalhatok?
V: Nem. E-mailben csak információt adunk. Foglalni csak telefonon, számkijelzéssel tudsz! (Rejtett számos hívásokat nem veszünk fel!) Tehát ha sűrgős a foglalásod, inkább hívj, ne e-mailt küldj.

K: Szabad e gyertyát gyújtani?
V: A tűzveszély, illetve a nehezen eltávolítható faggyú miatt a GYERTYA GYÚJTÁS TILOS!

K: Nem jött el a partnerem, valami közbe jött. Mi a teendő?!
V: A foglalás szóbeli szerződésnek minősül! A foglalást 24 órán belül már nem mondhatod le! Azt vagy aznap, vagy legközelebb ki kell fizetned (vagy átutalással is rendezheted)! Ha korábban jelzed (előző nap 12óráig díjmentesen lemondhatod a foglalást) akkor törlünk és nincs semmi anyagi vonzata a dolognak.

K: Késünk: Nem találtunk parkoló helyet, dugó volt a városban, nem jött a megbeszélt időben a partnerem stb.
V: Nálunk fontos a pontosság! Ha nem értek oda a megbeszélt időben, a kollégám nem tud rátok várni, mivel tovább kell mennie a többi lakáshoz. (Igazságtalanság lenne ha más, aki pontosan érkezik azért ne kapja meg a kulcsot mert TI késtek!) Ha kiszámolod: mire elvisz még két kulcsot, az max 1 óra mire visszaér oda ahol ti késtetek. Ezt észben kell tartani! Tehát a késés a TE felelősséged. Ha nem tudod időben átvenni a kulcsot számolni kell azzal hogy csak 1 vagy másfél óra múlva kapod meg a lefoglalt lakás kulcsát. A fizetendő díj ettől nem változik! A késést mindenképp (előre!) jelezzétek!Ne akkor csörögjetek ha már ott kellene lenni a megbeszélt helyen! Köszönjük!

K: Olvastam hogy a törzsvendégek kedvezményben részesülnek. Ki számít törzsvendégnek?!
V: – Természetesen. Mi kedvezménnyel jutalmazzuk a hozzánk járók hűségét. És hogy ki számít törzsvendégnek?! Aki legalább már 5 alkalommal járt nálunk kérheti a törzskedvezményt. smile

Kérünk mindenkit hogy kiemelten ügyeljetek a lakások tisztaságára, hogy legközelebb is ilyen állapotban vehessétek át!

Köszönjük!